Allt har 2 sidor.

Jag kan förstå att om man känner sej träffad av denna blogg så kan de kännas väldigt jobbigt att se allt från den utsattes sida. Han har ju själv sin sida av storyn och jag VET hur den ser ut. Tyvärr ser han inga fel i sitt beteende och vill få både sej själv och andra att bara tycka synd om honom som bara har fina sidor. Ja han har fina sidor, eller han hade fina sidor innan den rätte kröp fram. Man måste nog leva med personen ifråga/vara hans flickvän för att någonsin förstå. Så länge man inte varit en väldigt nära vän och sett/upptäckt vem han är givetvis. Men tänk på en sak 'alla har vi både bra och dåliga sidor' dom dåliga framkommer oftast när man känner sej mer avslappnad och säker på en närstående. Jag beklagar den som tar åt sej av min historia men tänker också att den som gör de kanske ska ta sej en funderare. Han kan ju ändå inte förnekat allt för sej själv och då kan de ju ännu finnas hopp. Tyvärr tror jag att om de är den 'rätte' personen som tar åt sej tänker mer på hämnd och ännu mer ondska, de är tyvärr så han funkar och jag tror dess värre inte på att de finns mycket hopp där.

Kommentarer
Postat av: ulf nordberg

tja, logik o sunt förnuft verkar inte vara hans starka sida...ni är två som vågat träda fram med era berättelser...jag undrar om det är fler? som inte vågar skriva alt tala?

ingen är namngiven i era bloggar, ingen specifik plats eller tidpunkt nämns...det ni skriver kan faktiskt stämma på hundratals pers...lustigt att ngn då känner sig så träffad så denne gör sig besväret att kontakta myndigheter o dyl...brist på logik?

2010-08-24 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0