Äntligen!

Kom från familjerätten orden jag längtat efter! -nu kan du släppa tankarna på honom helt och hållet och finna ro :) . Han med andra ord närvarade inte på mötet och svarade inte i telefonen. Jag har gjort allt som jag enligt lag är skyldig till nu. Dom sa tom att om han skulle få för sej att gå vidare - till tingsrätten, så har han nog tvivelaktigt något för de. Nu tänker jag nog bara slappna av och de kommer förmodligen inte bli något skrivet i bloggen på ett tag. Tack för att ni har varit med och läst. Hoppas ni får en underbar och mysig höst, de ska jag tillsammans med mina barn :) Många kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Ensam mamma

För pojkens skull är de skit sorgligt, tro inte att jag tycker nåt annat. De kommer att skäras i hjärtat när jag måste förklara för min son när han frågar om sin pappa. Vad ska jag svara för att han ska bli så lite ledsen som möjligt?

2010-08-17 @ 18:10:23
URL: http://ensammammagrater.blogg.se/
Postat av: MORMOR

Jag vet inte hur jag kom in på din sida, men jag satt och läste vad du skrivit i går kväll. Jag har tre barnbarn och tänkte på om någon av dom skulle uppleva det din son och dotter varit med om, hade jag blivit galen. Det skär i mitt hjärta av att ta del av vad du varit med om. Jag hoppas och tror att lyckan kommer till dig nu, för nu är det din tur. Jag ger dig en oändligt varm och öm kram.

2010-08-18 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0