Brev nr 2

Fortsättning... Han hotar med de ena och de andra, hotar med att slå ihjäl nån osv. Ja de finns väldigt mycket att säga om honom, vet inte riktigt vad de är du vill veta, men jag svarar om du frågar :) brev nr 2... Sorry.. Svarar lite bättre på din fråga nu.. I början (innan vi blev ett par) så var han så jäkla underbar, han fick mej att må så bra!! Han höjde min självkänsla till toppen! Jag gick tom ner 10kg pga att jag mådde SÅ bra! Å han skröt om sina 18.5000 han hade rent i lön och ville försörja oss på den. Jag tänkte då att bättre än så här kan de inte bli! Så jag slog till, offrade mycket, tog med min dotter och flyttade 35 mil. I slutet blev han helt omvänd - han misshandlade oss psykist och var väldigt kall och känslolös. tjaa.. De slutade med att han misshandlade dottern, å jag tog med henne hem igen. Jag har skrivit SÅ mycket i min blogg om detta men jag kortfattade de lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0