Brev till hans ex

Hej! Jag vet precis i vilken situation du befinner dej i. Jag kontaktade även hans ex före mej när vi gjorde slut. Ja de är klart att du ska ha en egen uppfattning men min "story" finns i min blogg iaf en liten del. De är mkt att läsa, men summan av de hela är iaf att han misshandlade mej och min dotter psykiskt, jag har tillräckliga bevis för att få besöksförbud som dock är svårt att få när man har barn ihop, så de finns ju med andra ord bevis på att de är sant de jag skriver. Min dotter misshandlades även fysiskt, de var då jag bytte lås på lägenheten och flyttade hem. Jag tycker verkligen synd om dej om du ska behöva gå igenom samma sak. Men även exet innan mej blev också utsatt för mkt liknande som hon har berättat. Å jag vet inte vad du vet eller vad han sagt till dej, men han är jävligt duktig på att vrida och vända på mycket av de han säger. Han sa mycket om Exet innan till mej som både hon och många från hans by sa att de var lögn. Han måste verkligen inse att han behöver hjälp, säger inte de för att kränka honom utan för min sons skull. Jag har verkligen aldrig förbjudit honom umgänge. Vi hade en umgängesplan som vi kom överens om på Familjerätten. Han kom 1 gång, andra gången så åkte han ner till dej ist, trots att jag erbjöd honom att betala hans resa. Jag har verkligen tjatat på honom att ta sitt ansvar när jag har haft de som tyngst. Men han ville helt enkelt inte komma. Min kompis erbjöd honom att ha umgänge med Sonen UTAN mej och då med henne ist, men han vägrade för att han hade ont i ögat. Han gör ALDRIG något fel! De är bara fel på alla andra. Att be om ursäkt är typ omöjligt. De är ju bara HAN de är synd om, han är ju så BRA på alla sätt och vis. Vet inte hur han var/är där nere, men där var han väldigt tänd på att folk skulle hjälpa honom, han lånade pengar som han inte gav tillbaka, han är girig osv osv. Han lever för pengar, pengar, pengar... Utnyttjar folk mm. Sen blir han som en psykopat när han är osams med nån. Han hotar med de ena och de andra, hotar med att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0