HAN kärleksfull??

Umgänge på lördag. Men på hans facebook har han skrivit att han planerat något helt annat och jag förmodar att alkohol är inblandat. Fan va ledsen jag blir nu. Han är ändå min sons pappa, min son ska väl iaf få veta vem han är? Hur ska min son reagera då han frågar om varför han inte träffas sin pappa och jag blir tvungen att ge den hemska sanningen? BTW så skrev en fd vän till mej här om dagen, att hon tyckte att min sons pappa var kärleksfull mot mej då han hälsade på mej efter förlossningen! Hmm de var då han satt och sa hur ful jag var då och att jag var lat som inte orkade ta hand om 1st nyfödd bebis, 1st 3åring och 3 vuxna under de första dagarna jag kom hem från lasarettet. Är de att vara kärleksfull? Han gav mej pikar i nästan varannan mening, när han inte pratade med mej så stirrade han rakt ner i sin telefon och skrev sms. Han var 'kärleksfull' mot vår son 1 natt! Då pojken somnade på pappas mage. Sen hade pappan fullt upp att kränka mej och skriva sms. Hur kan man tycka att de är kärleksfullt? Eller vet min fd vän att de är ett känsligt ämne och tar därför upp de för att såra mej? De är precis vad iaf jag tror!

Kommentarer
Postat av: Linda

kom han????

2010-08-14 @ 16:36:15
URL: http://nattonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0