Lovat soc!

Nu har han lovat soc att inte ta kontakt med mej igen och ingen av hans och mina släktingar ska kontakta varandra heller. Åh så skönt de känns! Vilken lättnad att veta att han lovat de inför soc.

Nu ska jag bara luta mej tillbaka och slappna av, för OM han någon gång vill ha umgänge så är de med kontaktperson och jag ska inte alla ha med honom att göra längre, han får helt enkelt vända sej till soc/familjerätten när han känner för att träffa sin son.
Sen lämnar jag min son till kontaktpersonen och umgänget sker där. Då ska de alltså BARA vara pappa, son och kontaktperson och inga andra med.
SKÖÖÖÖÖÖNT!!!!!!! :D Livet kanske blir en dans på rosor i slut ändan  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0