Välkommen tillbaka!

Jag fick tillfälligt lov att sätta lösenords skydd på min blogg, hade lite kontakt med myndigheter vad gäller lagar osv ang just min blogg, jag kom fram till att jag har nog inget att vara orolig för. De ryktades att någon som kände sej skyldig till att vara HAN jag skriver om och att denne person tog kontakt med andra myndigheter och ville göra en anmälan eller nåt. Men de är väl lite dumt av honom, då erkänner han ju allt jag skriver och de är ju faktiskt HAN som i detta fall är olaglig. Jaja nog om de ;) jag öppnar den nu iaf och hoppas på att mina tidigare lärare hittar tillbaka. Mer kommer att skrivas i morgon. God Natt!

Kommentarer
Postat av: anki

ja du sicken idiot han e...som om han skulle komma någon vart med sina hot...han borde ju spärras in på psyket eller nått...söka hjälp..han måste väll inse att något inte e okej med sig själv

2010-08-23 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0