Han missade bussen!

När han skulle åka hem från umgänget så missade han bussen (HAHA).
Vid den stunden var jag på föräldrargrupp-möte.
Jag hade telefonen i jackan och på ljudlöst.
När den var slut så hade jag 52 missade samtal och 31 meddelanden.
Han skrev alltså kortfattat, hur dum i huvudet jag var som inte avslutade de jag höll på med och såg till att jag fixade skjuts åt honom och de skulle ske på direkten!
svara då svara då hallå hallå???!!!!!!!!!!!!

När jag var på väg hem så mötte jag en ilsken vingmutter som fräste och gormade, stod och hoppade de högsta han kunde rakt upp i luften och sedan stampade ner fötterna på backen igen, jag höll allvarligt på att skämmas ihjäl där mitt i centrum.
Då förklarade han för mej om mina dåliga vänner som inte ställer upp när jag ringer och begär att dom ska skjutsa honom 4 mil på en kvart (tåget gick därifrån då).
Alla hatade mej och de skulle jag bara inse, för så jäkla korkad kunde jag ju inte vara.

Jag gick hem - han åt andra hållet och menade att han skulle gå hem (hihihi)
Ja nån timme efter satt han på min uteplats vid lägenheten och jag har ingen aning om hur länge han suttit där.

Han satt där och tjura och när jag upptäckte honom sa han -MEN GRATTIS! då skulle jag fattat att han satt där eller bry mej om vart han var så att jag kunde öppna min famn och övertala honom att han skulle komma hem till mej en natt till.
De sa han till mej.

Kommentarer
Postat av: Sassi

Att de bara kan vara så där!? (vissa män alltså... kanske kvinnor också, men jag har bara träffat såna män...) Förvänta sig att världen ska ta hand om dem! Vara ett offer, hela tiden ett offer, för andras jävla dumhet. Så tror jag de känner, och de lär aldrig inse att de största idioterna är de själva.

2010-10-08 @ 09:43:19
URL: http://sassisays.blogspot.com
Postat av: My Black Box

Ja, du är ju inte ensam, tyvärr. Kämpa på!

2010-10-19 @ 19:30:50
URL: http://thisismyblackbox.wordpress.com
Postat av: Black Box

Har läst lite och känner igen mig i din berättelse så det gör ont. Att du klarar av att ha kontakt med puckot överhuvudtaget!?

Det var ett tag sedan du skrev, hur har du det nu?

2010-11-25 @ 11:46:35
URL: http://thisismyblackbox.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0