Jag reste dit där han bor.

I söndags åkte jag för första gången sedan jag flyttade hem, till orten där han bor. Jag hälsade på mina vänner jag fick under tiden jag bodde där. De gick ju bra och jag har de jätte mysigt med mina vänner, absolut jätte kul att träffa dom. MEN många bad memories ploppade upp och mitt mående var ju inte på topp. Jag skickade ett sms till honom att han nu fick träffa sin son om han ville, efter som vi var på orten och dom har ju inte träffats på 7 månader. Men inget intresse visades, de enda han ville veta var typ vem jag hade med mej. Han är ju känd för sitt beteende i orten och han vågar förmodligen inte visa sej för vem som helst och var väl livrädd för vem jag umgicks med. SUCK vilket ego!

Kommentarer
Postat av: Black Box

Det känns som om du har gjort ditt. Vill han inte så vill han inte. Och det kanske är lika bra?

2011-01-06 @ 23:31:41
URL: http://thisismyblackbox.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0