Negativ!

Varför kommer detta tillbaka? trodde allt var bra nu, men gamla sår har tydligen inte läkt ännu. Kanske är det vinter mörkret? hjärtklappning,ångest och huvudvärk, negativ och gnällig. Vill inte de!! Tror att vissa inte orkar med mig såna här perioder, medans andra förstår att jag behöver mer kärlek och bekräftelse än någonsin. Är så tacksam för att jag hittat dessa människor och att de finns i mitt liv, har nog inte märkt att någon drar sig undan denna gång, tom mina gamla vänner kommer tillbaka och bryr sig, jag älskar det.
Men jag gillar inte mig själv när det är så här och jag känner mig inte alltid stark, måste jag vara en sämre människa då? Vill ju komma tillbaka igen, vill inte alls ha de så här. Tur är väl att jag vet om att det inte varar förevigt. När jag mår bra, då strålar jag och smittar (har jag fått höra) och de vill jag ju alltid göra. Nu rimmade jag hehe.

"De som undviker dig när du är nere, är inte värd dig när du är lycklig heller."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0