Ledsen

Har i över 2 års tid haft en annan partner. 
Han ville dölja vårt förhållande och lyckades göra det så bra att våra gemensamma bekanta inte hade en aning om att vi var tsm. Jo han ville knappt gå i affärer med mig.  Har nog aldrig haft så här låg självkänsla.  Är det så illa att vara med mig? Måste ju vara hemsk :-(
 
 

Jag mår inte bra nu alltså. Ångest och depression.  Jag blev så blåst när jag trodde på något som jag ville leva med. Jag trodde på en person trots att många andra varnade mig för detta som hände. Sen får jag höra att tillit saknades? Det var väl de den INTE gjorde och därav blev jag blåst! Vi satt tom i en rättegång där jag dumt nog försvarade honom så gott jag kunde så att han slapp fängelse.  Han fick ett betydligt lindrigare straff! Dömd till misshandel och olaga hot blev han med en Vård plan och skyddstillsyn.  Det var jag som var målsägande.  Då straffet kom så behövde han inte fjäska och lurs mig mer. Då stack han. Hur kunde jag vars så jäkla dum som litade på honom? Jag hår sönder snart :'(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0